Schulwegsicherheit

Folgende Aktionen sind für 2016 in Planung:

  • Aktion Fussgängerstreifen “Rad steht Kind geht” mit den Kindergärten und Schüler bis 4. Klasse
  • Aktion “Sicher durch die Mitte” – Mit dem Velo befahren wir alle Kreisel in Uster mit den sechsten Klassen

weitere Aktionen sind in Planung. Infos folgen…

Schulweg Prävention

Was sollen Kinder tun, wenn sie auf der Strasse von einer fremden Person angesprochen werden?

Das Lied thematisiert, wie «Strassli» auf dem Schulweg von einer fremden Person … „Nei, sicher nid, ich nimme nüt vo dir, muesch nid i’d Nöchi cho, nei, sicher nid, ich gah nid mit dir …

Hören Sie rein.

Lied:
http://www.sz.ch/movies/strasslilied.wma

Text:
«Nei, sicher nid»
De Strassli gaht vom Chindsgi hei und gseht en fremde Ma, de lächlet fründlich und de fragt: „Wetsch du ächt Schoggi ha? Ich ha dihei en chline Hund, chum mit, es isch nid wiit.“ – „Nei, nei“, hed da de Strassli gseit, „ich will das alles nid!“
„Nei, sicher nid, ich nimme nüt vo dir, muesch nid i’d Nöchi cho, nei, sicher nid, ich gah nid mit dir mit, ich springe schnell devo.“
Es Auto staht am Strasserand, grad wo’s zum Spillplatz gaht, e Frau sitzt drin, macht d’Türe uf und seit zum Strassli: „Wart! Dis Mami känn ich guet, und drum fahr ich dich jetzt grad hei!“ De Strassli aber glaubt keis Wort und seit: „Nei, nei, nei, nei!“
„Nei, sicher nid, ich nimme nüt vo dir, muesch nid i’d Nöchi cho, nei, sicher nid, ich gah nid mit dir mit, ich springe schnell devo.“ De Strassli, de isch halt ganz schlau und glaubt a Fremde nüt, er fragt zerscht s’Mami, de Papi au, ob dä nid öppä lügt. I fremdi Auto stiigt er nie und laht sich nid berüehre, de Strassli, ja, de weiss es guet, de cha mer nid verfüehre. „Nei, sicher nid, ich nimme nüt vo dir, muesch nid i’d Nöchi cho, nei, sicher nid, ich gah nid mit dir mit, ich springe schnell devo.

Weitere Informationen:

http://www.dieangelones.ch/2012/07/wenn-kinder-von-fremden-angesprochen-werden/

http://www.dieangelones.ch/2013/04/bucher-und-spiele-starke-kinder-gehen-nicht-mit-fremden-mit/

Zur Zeit sind folgende Mitglieder in unserer Gruppe:

Monika Meier
Hafida Allouss
Sabine Leresche
Bibiane Scerra
Patrik Heimgartner
Pablo Sousa

Kontakt: Monika Meier